marți, 20 noiembrie 2012

"Ma Predau Iubirii Meditatie" - Practica de Conectare Constienta cu Rezonanta Divina


" MA PREDAU IUBIRII MEDITATIE" - PRACTICA DE CONECTARE CONSTIENTA CU REZONANTA DIVINA 
*Voce și autoarea meditației: Simona Dana Rusu (coordonata de Spirtul Divin al lui Sathya Sai Baba ) 
*Voce: Sathya Sai Baba cântând Asatoma Sadgamaya (Mantra pentru pace interioară) *Aranjament muzical și video clip de Gabriel Cristian Cristea


  Pentru a intra in spatiul interior al Paradisului Divin unde au loc miracole inimaginabile mintii omenesti, este necesar sa lasam lumea exteriora pentru macar o ora pe zi. Noi oamenii trebuie sa antrenam mintea noastra de maimutica ce sare din pom in pom si alearga in toate directiile sa ramana calma si sa incetineasca bombardamentul nesfarsit de ganduri peste ganduri prin Practica de Conectie cu Rezonanta Mintii Divine. Prin acest antrenament ne ancoram la fluxul iubirii pure tamaduitoare pe toate planurile existentei. Cei care simt adevar in vorbele mele si simt cu adevarat sa fie liberi din puscaria propriei minti atat de vanitoase inchideti telefonul,inchideti ochii,asezati-va relaxat pe fotoliu sau pe pat si nu faceti absolut nimic...doar ascultati...
Această Meditație de Conectie cu Rezonanta Divină este o practică profund pentru cei care cred că Dumnezeu este Iubire Pura în manifestare și niciodată alb sau negru, evreu sau creștin sau musulman și așa mai departe!
Aceasta meditatie este un dar divin și impart cu toti acest Dar al Iubirii Pure! Tot ce trebuie să facem noi oamenii este să ne ancoram la Simfonia Iubirii s­­­­­­­­­­­­­­­acre si vom experiementa fluxul divin asa cum mintea logica nici macar nu isi poate imagina. Acea iubire dincolo de iubirea conditionata umana, acea iubire care nu are religie, acea iubire care nu are nici culoare a pielii, acea iubire care nu are cultura și nici o alta naționalitate decât Iubirea Pur Divina. In momentul în care suntem aliniati cu aceasta Forta a Iubirii Sacre , dansul vieții isi schimbă ritmul și oamenii sunt eliberati de orice forma de suferinta. Pentru a putea rămâne ancorati la acest flux invizibil de Iubire Pură, trebuie să practicăm în fiecare zi Meditatia de Conectie cu Rezonanta Divina.. Numai cei care practică vor ramane conectati constient la frecventa fluxului divin!
Primele 6 minute veți auzi muzica sacră pentru pace mentală, urmată de coordonarea de conectie cu fluxul de iubire pură care vindecă, purifică, transformă și eliberează .Acuma faceti sigur sa fiti asezati foarte comfortabil, sa inchideti telefoanele si orice v-ar putea deranja, apoi inchideti ochii si nu veti deschide deloc ochii pana nu este gata meditatia pentru ca atunci cand deschidem ochii,iesim de pe frecventa inalta a fluxului divin.

Nu există nici o taxă de plata pentru aceasta meditatie pe care am pus-o eu cap la cap ghidată de Forta Iubirii Divine!
Oricine se simte să facă o donație există un lonk de donatie la Blog-ul meu.
Va multumesc!
ACEASTA MEDITATIE NU ESTE DE VANZARE,PERSOANELE CARE VOR CERE TAXA TARIFARA PENTRU ACEASTA MEDITATIE SUNT RESPONSABILI PENTRU ACTIUNILE LOR!


FOTO:Mama Ammachi "Imbratisand Sfant" 
 
 

7 comentarii:

  1. Ce poate fi mai frumos decat sa te simti in bratele Lui Dumnezeu ce este mai frumos decat sa simti fluxul energetic cum coboară prin fiinta ta cea de o fiinta cu Tatăl este nemaipomenit pt lumea intreaga sa fim mereu prin cea mai pura iubire in IUBIREA CELESTA A UNIVERSULUI !!!sa facem parte vesnic din Ea ,sa multumim Domnului Dumnezeu pt ca ni se descoperă dragi prieteni !!!NAMASTE !!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc si sunt recunoscatoare lui Dumnezeu pentru iubirea si lumina revarsate in fiinta mea! Lumina si Iubire! Namaste!

    RăspundețiȘtergere
  3. meditatia transcendentala se afla la o distanta de trei respiratii sho - hum pe mantre , yantre sau mandale reprezentand obiecte, fenomene , procese si reprezentari de simboluri reiki [ 6 de baza , 13 karuna , toate holistic introduse in cerc , triunghi , patrat

    RăspundețiȘtergere
  4. Butnaru Antoniu aceasta este o meditatie simpla care este foarte profunda pentru persoanele care simt sa se deschida izvorului divin de iubire pura care stie exact ce are de facut fara sa coordonam noi vesnicia divinului suprem. Dincolo de orice simboluri, dincolo de logica mentala, in acel spatiu de negandire unde orice fiinta umana se poate abandona, acolo in prezenta Gratiei Divine au loc trairi inimaginabile mintii omenesti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua,Ma numesc Gheorghe Mihaele,,si simt din tot sufletul sa va multumesc pentru meditatia Ma predau iubirii!!!La recomandarea unei cunostinte,,pentru prima data in viata ,am spus sa incerc sa meditez,,Nu mai meditasem niciodata,,Din data de 16-9-2013,,de la prima meditatie,,am simtit ceva special,,,Din ziua aceia,,,zilniicccc am ascultato..citeodata si dim si seara,,,..Am incercat foarte multe meditatii,,dar Ma predau iubirii,,este unica pt mine,,Mi-ati schimbat viata ,,,Vreau sa va multumescccc din suflet..M-am regasit pe mine,,Sint in Pace cu mine,,cu toata lumea,,mi-am gasit pacea interioara,,,Sint mai calma,mai calculata,,mi-am echilibrat viata,,Din ziua acea ,,pina acum,,Viata mea sa schimbat enorm,,,,Am inceput sa am realizari,,Am reusit sa imi vad drumul ,,calea mea,,,,Doar,,,datorita,,MA PREDAU IUBIRII,,.. VA multumesc din suflet,,Si ,,va doresc tot binele din lume,,Sint sigura ca nu doar mie mi-ati schimbat viata in bine ci si multor persoane,,,Cu multa stima,,Mihaela.Miiiii de multumirii...

    RăspundețiȘtergere
  6. Un suflet minunat doamna Simona Rusu,daruieste iubirea fara conditii tuturor,simt sa spun ca cine poate face o donatie sa nu stea pe ginduri,multi isi doresc dar nu pot,cine poate va rog ganditi cu inima,nu am cuvinte sa multumesc acestiu suflet divin,m-am conectat cu aceasta doamna si datorita ei mi-am gasit spiritul meu divin care ma ajuta in fiecare secunda a existentei mele,daruieste totul fara plata!noi trebuie sa simtim acest minunat suflet,nu fac reclama,va rog doar atat sa ginditi cu inima si sa simtiti acest suflet,minunat,va iubesc suflet pur.

    RăspundețiȘtergere